بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


علی خسروی سید صالحی دقیقه بازی باید اخراج میشد!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=20221

در مورد داوری هم دو طرف اعتراضاتی را به فغانی داشتند که مهمترین آنها اخراج دقیقه 3 سید مهدی سید صالحی و خطای پیام صادقیان که بدون توپ جواد نکونام را سرنگون کرد و از آن طرف خطای پرسپولیسی ها معتقد بودند جواد نکونام به عمئد پایش را روی صورت موزی ترین بازیکن حال حاضر ایران که با کلی حاشیه و مافیا بازی توانسته بودند از وی را در این دیدار استفاده کنند،که صد البته فقط دو بار پایش به توپ اصابت کرد و آنهم در زدن ضربات ایستگاهی و کرنر بود،نکونام را مستحق اخراج از بازی می دانستند.
یا اینکه تکلی که حنیف عمران زاده(دمش گرم !)روی پای خلعتبری رفت و اخراج دانسته اند!در مورد هر دو خطای که پرسپولیسی ها معتقد به اخراج بازیکنان استقلال بودند هیچ گونه عمد یا شدتی که باعث گرفتن کارت قرمز باشند را در صحنه های مربوطه دیده نمیشد.نکونام که به صورت اتفاقی وقتی در حاتل دویدن به سمت دروازه استقلال بود پاهایش روی صورت خلعتبری گذاشته شد و عمران زاده هم با تکلی که روی پای آقای موزی زد ابتدا توپ و نهایتا پاهای وی را درو نمود که سخت ترین حالت ممکن گرفتن یک کارت زرد بود!
از سوی ما معتقدیم قاسم دهنوی قبل گرفتن کارت دوم در دقیقه 72 می بایست یک کارت دیگر هم بابت خطاهای شدیدی که روی نوری یا جواد نکونام انجام داده بود دریافت میکرد و نهایت از زمین بازی اخراج میشد!
خلاصه در حالت متعصبانه باید بگوییم فغانی بازی را در نبود چند مهره تاثیر گذار استقلال و شرایط بد پیش از دربی آبی پوشان بازی را بر پرسپولیسی های که خیلی سعی کردن با مانور دادن بر روی جذب خلعتبری قبل از دربی روحیه بازیکنان و هوادارانشان را بالا ببرند ،برای آنها در آورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته هشتم,دربی 77,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com